HTML

Light Yagami élete

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Light Yagami izgalmas élete I.

2008.10.25. 19:50 Light Yagami

Sziasztok! Light Yagami vagyok, a név viselőjével ellentétben LÁNY vagyok. 100 éves vagyok és fél vámpír. Tudom, hogy hihetetlen, de ez van. Nem kellemes mikor már alig bírok menni, és tudom, hogy éjjel valakire rá kell vetnem magamat, és egy kis vért inni, vért csapolni belőle, de ha életben akarok maradni, akkor kénytelen vagyok. A 100 évem a fél vámpírságnak köszönhető. Még mindig olyan fitt, és erős vagyok, mint amilyen kis koromban. =)

Egyetlen SzPSz rajongóm Nesim. Vele szoktam éjjel emberre vadászni. Ő egyetlen, és hűséges társam. Ő az, akit sose bántanék hiába vagyok vámpír. Ő az akivel mindig <3 így maradok. Szeretlek Nesi. [L] (nem vagyok ferde hajlamú)

Ebben a blogban kicsiny életem minden egyes részletét végig követhetik hű rajongóim. Nem lesznek unalmas,mindennapi bejegyzések. Itt minden a vérről, az izgalomról, a megtett kirándulásaimról fog szólni. Ha nem akartok félelmet, ha nem akartok izgalmat akkor most zárjátok le elmétek és ezt az oldalt. Távozzatok innen földhözragadt kis senkik! Ez a hely azoknak van akik kalandos életet szeretnének! Csak akkor olvass tovább ha felkészültél a félelemre!

folyt.köv.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://yagami.blog.hu/api/trackback/id/tr19731498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colloredo (törölt) 2008.10.25. 19:55:52

SzPSz rajongó ^^ Én is szeretlek, Panna

わははは...へ 2008.10.29. 18:34:39

hű, most tök kiváncsi lettem :P
süti beállítások módosítása